Welcome to my so-called paradise. This is where I write my stories of life, and feel free to follow me back. Thanks :)

Friday 22 February 2013

 
 
Ini adalah group kesukaan aku.. bagi sesiapa yang tak kenal, meh aku kenalkan. Nama group idol ni ialah B1A4. Haha, mesti korang pelik kenapa nama group dia B1A4.
Maksud disebalik B1A4 ialah 4 ahli daripada kumpulan tu berdarah jenis A, manakala seorang lagi ahli dorang berdarah B. Itulah sebab namanya B1A4. Nama group ni dah cukup menggambarkan betapa akrab hubungan dorang. Nama fanclub rasmi dorang ialah BANA. For those yang tak tahu, "BA" bermaksud b1a4, manakala "NA" bermaksud kami iaitu peminat. Daripada semua ahli ni, aku paling minat dengan group leader. Nama dia ialah Jinyoung. Aku minat dia sebab suara dia yang unik. Bagi aku, dia seorang yang lengkap package. Dia seorang ketua, pandai main alat musik lagi-lagi gitar dan mempunyai suara yang amat sedap. Aku suka tengok senyuman dia. Kepada pembaca bana macam aku.. Heyyo, welcome to my world ! For haters.. sorry bitch, there is no spaces for you here...

No comments:

Post a Comment

Daisypath Happy Birthday tickers